donderdag 15 oktober 2009

mijn naam is Sven. Ben een 30 jarige man geboren te antwerpen. Woon nu in Nieuwkerken-waas samen met Laura (logopediste). Ik geef bij sbso Baken, een buitengewoon onderwijs schooltje te sint-niklaas. Mijn taak op Baken is crea leerkracht. Uiteindelijk is crea de betrachting onze leerlingen zo veel mogelijk uitingsmogelijkheden aan te bieden. Tekenen, schilderen, beeldhouwen, toneel, muziek maken, fotografie, video - art,enz... komen allemaal aanbod in projecten. Zelf als ik nog vrije tijd vind schilder ik in olieverf op doek. Dit kan gaan van portret, tot landschappen, stillevens, naakten, enz... Tegenwoordig hou ik veel van rust. Een huisje in de polder is dan ook ons toekomstbeeld.




met vriendelijke groet sven

1 opmerking:

  1. Zeg Sven, gij gaat hier nogal den "emotionelen toer" op man. Ik word daar direct zo stillekes van... Mooi gezegd. Zeg, breng volgende week dinsdag uw mooie BASSTEM maar mee. We gaan daar ne keer goe A CAPELLA zingen met onzen OESBEEK. Viel gruzze, de Siebe

    BeantwoordenVerwijderen